středa 13. července 2016

wishlist a cíle na léto 2016

Co jsem si chtěla pořídit v létě z hmotných věcí? Je toho moc a určitě nebudu mít všechno, nicméně jsem moc ráda, že se můžu na chvíli zasnít.






Mimo jiné - stále nekouřím, už to budou dva měsíce, ale pěkně přibírám na váze. Snad se ta váha trochu srovná, mám z toho pochopitelně jako žena špatný pocit a necítím se dobře. Nemůžu se kvůli tomu ani donutit běhat či jezdit na bruslích, což jsem měla vždycky moc ráda. Ale věřím, že jsem se dala správnou cestou, protože kilo navíc je lepší než děravé plíce.

Moje cíle na léto:

V červenci se pojedu na týden uklidit na Orlík, kde mám domluvené soustředění s jogou. Budeme jíst podle ajurvédy a pravidelně několikrát denně cvičit. Těším se, určitě se mi dost uleví.

Navštívím na víkend Zlín, na kterým se těším obzvlášť, kvůli Baťovi, jehož uznávám.

Pojedeme na kola na Šumavu slavit kamarádky narozeniny, v celé partě.

V srpnu mne čeká Mácháč - nekonečný víkend plný house a trance muziky, kterou mám ráda. Na to se těším neskutečně.

V srpnu také pojedeme na 4 dny na vodu, konečně někdo domluvil Berounku :)

Koncem srpna jedeme na týden na kola do Rakouska a do toho polezeme i feraty. Budu poprvé, takže bych měla již začít trénovat ruce, abych nebyla největší máslo.

V září nás zase čeká jachtařský týden, s holkama bychom chtěly do Milána a já jsem ještě chtěla s přítelem do Barcelony nebo na nějakou válecí týdenní dovolenou. Nejlépe Santorini, ale uvidíme, jak se vše bude vyvíjet.

Takže plánů mám hodně, nicméně tady vám ještě napíšu ty nehmotné plány. Uvidíme na konci léta, co se splní. Věci budu řadit od priorit a fotografie jsou použité z oficiálních webů výrobků:


Nový zoom objektiv na zrcadlovku - Tamron SP AF 70-300 mm s ohniskem 4-5.6 a autofocusem
Nutně potřebuji zoomový objektiv, který bude mít v sobě autofocus, jelikož můj nikon d 3100 je opravdu základní a nemá v sobě automatické ostření.





Philips Lumea IPL

Jsem bruneta. A jsem co se týče vlasů/chloupků spíš po tátovi :) Opravdu mne nebaví si oholit ráno nohy a večer už mít strniště. Je to otravné, stejně jako u ostatních částí těla, hlavně v létě. Kdysi jsem chodila na laser do salonu a musím říci, že mne to opravdu cca na rok zarazilo růst chloupků.

Na mne to zkrátka funguje, proto si myslím, že IPL laser je dobrá investice. Ušetří mi to čas a nervy. Dle recenzí nejlépe vychází Lumea od Philips.



Louis Vuitton Neverfull v damier Azur velikosti GM.

Jelikož vlastním tuto kabelku v damier ebene a jsem s ní neskutečně spokojená, ráda bych si pořídila na léto ještě jednu. Nicméně tohle je spíš dlouhodobější přání, nyní jsou priority jiné věci.



To je asi tak všechno, protože nejspíš z toho nebudu mít ani jedno. Čekají mne pojistky na auto, skutra, koupit rozbitou karmu a technická na auto, takže můžu být ráda, že se dostanu k tchánům na bazén :D.






Žádné komentáře:

Okomentovat