pondělí 16. ledna 2017

Shopping - new in: výbava na lyže a trip na Javor

Musím se podělit o svojí radost z nového oblečení na hory. Bundu Bogner už jsem chtěla dlouho a po Vánocích jsem si jí dopřála. Kalhoty z Helly Hansen jsem měla vyhlédlé už rok a rukavice jsem si koupila minulý týden.

Nové lyže jsem si koupila v pátek a hned v neděli jsem je šla zkusit na kopec Javor, který máme od Plzně hodinu a půl cesty. Je to na německé straně a je to můj oblíbený kopec v blízkém okolí.

Lyže jsou Fisher MOTIVE R10.  Asi pět let jsem jezdila na snowboardu a po letech jsem se vrátila konečně zase k lyžím. Přezkáče jsou také Fisher, helma a brále Bolle.







 Aplikace na zádech a na rukávech je vyšívaná, kožíšek by měl být pravý.


S mými přáteli na sjezdovce.


Pohled z kopce na nádherně zasněženou krajinu Šumavy.



Totálně zmrzlé selfie - zapomněla jsem si doma totiž šálu :D




František je přímo dělaný do hor


Pohled na Javor


momentka se svařákem :)














Žádné komentáře:

Okomentovat