pondělí 2. ledna 2017

Moje Vánoce a Silvestr :)

Moje Vánoce byly letos moc hezké, ale bohužel jsem si je díky stresu okolo bytu nedokázala prožít tak, jak bych chtěla. Všechno bylo skvělé - stihla jsem napéci pět druhů cukroví, měla jsem nejkrásnější adventní věnec, trávili jsme krásný štědrý den u rodiny a měli jsme překrásný stromeček s koulemi, které si pravidelně vozíme z adventních trhů, nebo je dostávám od maminky. Takže zdobení Vánočního stromečku je pro mne vždy moc srdeční záležitost. Když pečlivě vybaluji každou kouli z obalu, má pro mně každá z nich jedinečný význam.


Dokonce jsem se stihla sejít se všemi kamarádkami a kamarády, oslavit s nimi mezi svátky setkání. Musím říci, že jsem velmi spokojená. Sešla jsem se skoro se všemi důležitými lidmi v mém životě,kromě příbuzných v Oděsse a jedné kamarádky ze Strakonic, jejiž rodině jsem poslala alespon pohled.




Štědrý den trávíme s přítelem u mých rodičů, druhý den trávíme obvykle u babičky dopoledne a poté celý den od oběda u přítelovy maminky, kde se sejde celá rodina.

Letos jsem dostala i spoustu nádherných dárků, které jsem nečekala a bylo mi moc příjemně, že se přítelovo rodina kompletně trefila do mého vkusu a dostala jsem velmi hezké dárky z Lidlu, který mám moc ráda. Punčocháče, plechové misky se zavíráním, které jsem si chtěla koupit, kvalitní hřeben a spousta svíček a sladkostí. Bylo mi to moc milé.



Mezi svátky jsem nepracovala, ale trávila čas úklidem, relaxováním a jízdou do Prahy, kde jsem trochu nakupovala ve slevách a setkávala se s kamarády.







Na Silvestra jsme navštívili další kamarády, váleli se doma u televize a večer přivezli jídlo opět k naší rodině, kde jsme udělali chlebíčky, naaranžovali makronky a otevřeli si o půlnoci láhev Moeta.








Hodinku jsem  pozorovali ohňostroj a poté šli spát, druhý den na nový rok se probudili čerství a opět odpočíváme, nabíráme sil do práce.

Zde jsou nějaké fotky, které jsem pořídila mobilem a které jste mohli vidět na mém instagramu.

Opravdu jsem letos s Vánočními svátky spokojená.

můj věnec, stromeček a zdobení


s kamarády v baru :)


můj Vánoční věnec a jeden z vánočních dárků - nová zrcadlovka.


nějaké dárky. Největší radost mám z rodinného dědictví -stříbrného podnosu.


pak nějaká kosmetika a oblečení:

parfém Carolina Herrera od přítele

muj oblíbený pudr Chanel

oversize mikina Calvin Klein


A na konec? Posílám Vám PF 2017






Žádné komentáře:

Okomentovat