středa 4. ledna 2017

Můj rok 2016 a novoroční předsevzetí ro roku 2017

Letos i můj blog bude obsahovat nějaké shrnutí roku 2016 a chtěla bych si napsat plány na rok 2017. Jdeme do toho :)


Jelikož jsem si začala psát blog v květnu 2016? (nebo duben, nevím), nemám kompletní přehled o ohlédnutí za rokem 2016. Nicméně jsem hrdá na jednu věc, o kterou jsem se snažila asi 6 let - přestat kouřit. Na tu jsem v roce 2016 asi nejvíce hrdá.




Co se mi dal povedlo v roce 2016:


  • Přestala jsem kouřit
  • Začala jsem více sportovat a protřídila si přátele
  • Začala jsem si psát blog o svém cestování
  • Konečně jsem si nainstalovala ruskou klávesnici a začala psát příbuzným a kamarádům vzkazy v ruštině a ne latinkou :)
  • Koupila si svojí několikátou Louis Vuitton kabelkou díky tomu, že jsme s mužem celkem solidně nastartovali podnikání.
  • Splnila jsem si jeden cíl - mít auto SUV 
  • Koupila jsem si lampu tripod, kterou jsem vždy moc chtěla
  • Prodala jsem svůj byt a koupila jsem jiný.
  • zlepšilo se mi zdraví a přestala jsem brát tak polovinu léků, kterých jsem brala doteď.
  • ztratila jsem práci.

Co bych si přála v roce 2017
  • mít lepší vztah s mámou
  • najít konečně dobrou práci a vyjasnit si v ní cíle a priority (nevím, zda zvládnu dělat na sebe nebo se mám raději nechat zaměstnat)
  • naučit se konečně dělat jenom jednu věc a ne více věcí najednou - soustředit se pouze na jednu činnost a neutíkat k jiné. Tím se méně psychicky unavím a budu lépe odpočívat.
  • stále bojovat se zdravím
  • naučit se lépe a poutavěji psát, zlepšit si písemný projev
  • naučit se s novým foťákem a lépe dělat fotky
  • trávit méně času na sociálních sítích, hlavně na instagramu a proboha NIKDY SVŮJ BLOG NEZAPRODÁM LŽÍM A PODVRHŮM, jako to dělají úspěšné blogerky, o kterých jsem psala článek. Je těžké do toho nepadat, ale chce to sebeovládání.
  • méně pít alkohol, ale o to více si užívat společenské akce a večírky aniž bych byla sťatá po každém jako Marie Antoinetta.
  • přála bych si také dvě velmi osobní věci, které se prostě plánovat nedají :) holky ví, co myslím
  • chtěla bych mít jisté a vyřešené bydlení - ať už dům nebo nový byt. 
  • více chodit za tátou na hřbitov
  • více se milovat s mužem a dávat mu více lásky, odpočívat společně a společně plánovat více aktivit. Letos to bylo šílené, loni také. Firma nás naprosto pohltila.
  • co se týče materialistických cílů - potřebuji nové auto. Snad to bude audi.
  • a hlavně? více klidu a více odpočívat
  • zhubnout cca 5 kg novým jídelníčkem, který budu mít na míru sestavený v půlce ledna



Všem přeji, aby byl 2017 lepší, než 2016 nebo pro spokojené, jako jsem já minimálně stejně dobrý :)




Žádné komentáře:

Okomentovat