středa 7. prosince 2016

Czechiatip na party Moravu: Vinárna u Kapličky v Zaječí

Dnes pro Vás mám jeden milý moravský tip na krásnou přírodu, wellness, luxusní ubytování a lezení po čtyřech v pět ráno z diskotéky. A opravdu - ano, v jednom jediném komplexu.

Vinařství u kapličky - toto krásné místo na Moravě můžete znát z filmů Bobule nebo seriálu Vinaři. Jedná se o vinařský komplex,  jehož vyráběná vína můžete vidět i ve Vašem obchodním centru. My jsme se rozhodli o víkendu utéci na jižní Moravu a právě toto místo nás lákalo k jeho poznání.

Vinařství se nachází na kopečku v obci Zaječí, ze kterého je vidět i část pálavských jezer. Je to všude kousek, do Mikulova to máte pár km a super to tu bude i na kole. Neváhejte jet v partě - večery jsou tu opravdu dlouhé a zábavné, dokonce i místní bazén je skvělá letní atrakce.



                   



My jsme si objednali pokoj s vířivkou, kterou jsem si náležitě užívala. Mám doma sice vanu, ale moc se v ní nekoupu, protože mi zkrátka nezbývá moc času a sil na sebeopečovávání. Nicméně můj příjezd měl takovou trochu melancholickou předehru. První den jsem byla smutná, protože jsem se hodně pohádala s maminkou a hlavně - začíná mi další životní etapa, ze které jsem zmatená a je to pro mně stresující, byť je to dobré a jsem ráda, že to tak je. Jedná se o stěhování, samozřejmě do většího a lepšího, ale pro mne jako úzkostlivého člověka na změny je to opravdu těžké. Sice se snažím držet, ale občas mi to zkrátka doběhne a já dny "na zabití". Naložila jsem se ten večer do vany a s mužem, který měl hektický pracovní den, jsme oba vypnuli své nastartované režimy. Druhý den jsme se nastartovali skvělou snídaní a bavili se nad pohledy totálních kocovinových zombie, kteří nejspíš do noci řádili na diskotéce. Druhý den byl úžasný - byli jsme v Parndorfu a dali si zpět ve vinařství výbornou večeři, víno a opět vířivku s olejíčkem, který jsem koupila v Parndorfu od Kneippa.




Naše apartmány se nachází v části, která je přistavěná v roce 2015,což je poměrně nově. Musím říci, že bez špuntů do uší se tam spát nedá, protože vedle je diskotéka, což sama o sobě slyšet není, ale lízlí lidé pochopitelně až do rána dělají venku rachot :)









Nekonečný vinohrad





terasa pokoje



                           
pohled na Pálavská jezera

Bar, na kterém jsme čekaly na svůj stůl. Bohužel bylo opravdu narváno.

 Majestátní vstup do sklípku











a to už je z večeře. Biftek s gratinovanými brambory byl vynikacící a creme bruilee to nejlepší, co jsem jedla!




                 

a ještě jedna moje:



Další den jsem měla domluvenou masáž a zábal ve welness centru. Sice nemám žádné fotografie, ale jejich welness centrum je nádherné. Několik saun a vířivek, bazén v luxusním prostředí nadchne snad i náročného cestovatele. Proto je toto místo i často navštěvované Rakušany, ale i Rusy a Maďary.

Dala jsem si olejovou aromaterapeutickou masáž a čokoládový peeling a zábal. Vyšla jsem opravdu jako nový člověk a domů jsme jeli jako dva vyměnění lidé.


Neskutečně jsem si tohle místo užila a vím, že tu nejsem naposledy. Jelikož fotky nadchly mojí kamarádku, které schodou okolností budu dělat rozlučku se svobodou, domlouváme party víkend právě zde. Těším se!


1 komentář:

  1. Moc krásný výlet a fotky, tam bych se taky s přítelem chtěla někdy podívat. Teď jsme byli na vinobraní v Drnholci a taky to bylo super, mají tam perfektní víno.

    OdpovědětVymazat