pondělí 5. prosince 2016

Vánoční nákupy v Parndorfu

Dnešní článek bude spíš pro holky shopaholičky. Byli jsme totiž s mužem nakupovat na Vánoce v Parndorfu. Je to velký outlet kousek od Vídně a většinou tam najdete známé značky se slevami až 50%. My jsme se rozhodli si nakoupit dárky tam. Ukážu Vám, co jsme si přivezli.


fronty před Michaelem Korsem byly opravdu kolosální.

:)
 tohle je pro mne


potěšení mého muže


pudrovou kabelku jsem si vždycky moc přála, hlavně pevný tvar. Padla mi do oka jedna od Michaela Korse, která je nyní mojí oblíbenou.

Malinkou furlu růžové barvy jsem si koupila jako náhradu za růžové Gucci SOHO disco, protože jsem tuto furlu našla za velmi pěknou cenu.

žlutá větší Mango kabelka s kapsičkou mi díky své barvě padla hned do oka.

pilotky Fossil jsem původně kupova vzhledem k ceně, srovnatelné s Ray Ban kupovat vlbec nechtěla, ale pak jsem se pro ně nakonec vrátila :)


volnější teplákové kalhoty Tommy Hilfiger z lněného materiálu jsem také sháněla dlouho. Mají baggy střih, který mám ráda.

Nádherné modré velmi dlouhé kalhoty od Armani byl můj kup dne. Sedí naprosto perfektně, mají vyšší pas a úzké nohavice.

na vyzkoušení jsem si vzala jedny kalhotky Calvin Klein, abych věděla, jak mi tato značka bude sedět. Sedí, nejsou tedy mé poslední :)

Legíny z calzedonie byl krok vedle, jsou mi bohužel malé. Prodávám je na vinted.

Miluji Kneipp kosmetiku. Přinesla jsem si bahenní pleťovou masku a olej do koupele s jasmínem.


Meteroprity od Guerlainu mám již dlouho, koupila jsem si další, ale bohužel se mi v kufru podařilo hned druhý den natouct krabičku.

Balíček od The body shop, kterým jsem si udělala radost. Budu moci však rozbalit až pod stromečkem.


To je z mých nákupů vše. Muž si koupil bundu od Bosse, trička Ralph Lauren a dvě košile Pierre Cardin, hodinky a dvě peněženky.

Sice jsme zahučeli celkem dost peněz, ale opravdu se nám nákupy oproti původní ceně vyplatily a já mám zase alespoň na půl roku vystaráno :)








Žádné komentáře:

Okomentovat