čtvrtek 2. února 2017

Shopping: new in leden 2017

Už dlouho jsem nepublikovala žádný new in, nicméně teď mám trochu více času a mohu dát dohromady nějaké poslední nákupy. Myslím, že to bude docela zajímavé - objevila jsem pěknou českou značku a konečně našla kosmetiku, která přesně vyhovuje mé pleti.

Fotím v hotelovém pokoji, takže světlo a kvalita fotek je znát, snad mi to bude odpuštěno. Jedeme na to a začnu asi sportem:

Kalhoty z WOOX - značka, kterou vyrábí přímo na Moravě a většinu věcí šijí ručně. Když padl OP Prostějov, cítila jsem nad snímky bourané továrny lítost. Rozhodla jsem se, že budu ráda podporovat české značky oblečení a návrháře. Hodně se mi to hodilo - potřebovala jsem kulicha, brýle, sportovní kalhoty na lyže a přibrala jsem svetr a ponožky. Vše za  lidové ceny. ponožky 120 Kč, svetr 800 Kč, kalhoty 1500 Kč, kulich 400 a brýle 350 Kč. Značka je hravá, barevná a veselá, což u sportovních věcí vyhledávám.

                 
















Další sportovní vybavení ze Sports directu - brýle Bolee za 1900 Kč, sportovní podprsenky USA pro (jedna mi vyšla na 450 Kč ve slevě) , tričko Nike run za 800 Kč. 

Rozpadly se mi staré spací tepáčky od Kleina a jelikož tu značku mám opravdu ráda, hned jsem si pořídila další. Stály 1200Kč.


Nyní se dostáváme ke kosmetice - dekorativka: štětec M54 od Petry Lovely Hair za 249 Kč z Rossmana, naprosto mi její štětce vyhovují. Řasenka Rimmel byl dárek od tchýně, lak Rimmel mám moc ráda, hlavně v tomto odstínu a utvrzovač laku od Sally Hansen je nejlepší věc, kterou jsem kdy měla, na doporučení od kamarádky - lak nejen, že vám déle vydrží, ale také rychleji zaschne. Bodyshop je peeling s mandlemi. Gumičky jsou z DMka za 89 Kč - v balení 4 ks a mají takový tvar, který neničí vlasy. Pak rozjasňovač Helena Rubinstein je moje stálice, kterou používám dlouho. Make-up jsem si pořádila na rychlo světlý Loreal (ve slevě za 249 Kč), protože můj od Dioru byl na mne v takovém období moc tmavý - ale věděla jsem, že budu 3 týdny na horách a tam se opět opálím, proto nemělo cenu do světlého moc investovat. Co se týče maličkého krému - právě zkouším krém na obličej s marihuanou a kyselinou hyaluronovou od české značky Cremcann a dávám si jaterní detox s ostropestřcem od Doktora Popova - v prosinci bych se z těch večírků a alkoholu asi utopila, proto si leden vždy dávám detoxikační a plný cvičení a sauny.


Nyní bych se dostala k pečující kosmetice - našla jsem konečně svojí nej! A to jsou tři kroky od Clinique, které mi po měsíci udělaly neskutečně pěknou a čistou pleť, za kterou mi pochválila i kosmetička. Na odlíčení používám micerálku od Eucerinu a krém mám Havlíkovu apothéku "Krásná paní" a nově nyní zkouším ten Cremcann.


tuhle čistící vibrující věcičku mám z Aliexpressu za 500 Kč. Moc jí nepoužívám, ale čas od času po ní sáhnu, abych si namasírovala pokožku.


neodolala jsem trendu farmářek. Koupila jsem si jedny zimní do hor, protože se mi opravdu denně nechce nosit zimní sněhule a svoje Uggsy jsem už musela vyhodit. Tyhle jsou značky Land Rover a druhé černé kotníkáče jsou z Deichmannu.



ještě mám velkou radost ze saunovacího kiltu s monogramem, který byl teda trošku drahý, ale už jsem o něm přemýšlela i loni. Tak jsem si ho dopřála. Nákupy jako jogová souprava z lidlu, kukla na lyže a ponožky tu zmiňovat asi nemá cenu :) tohle jsou takové nejzajímavější nákupy.







Žádné komentáře:

Okomentovat